Ferie- & fraværshåndtering
HRMEasy's Ferie- & fraværsløsning er en del af HRMEasy grundpakken, der nu også kan erhverves som en separat løsning. Med denne løsning er det supernemt og intuitivt at foretage registreringer, enten af receptionen, virksomhedens lønbogholder, afdelingsledere - eller af medarbejderne selv, via et enkelt og brugervenligt interface som gør det muligt at håndtere:
Fraværstyper (sygdom, barn syg, §56, forældre- og barselsorlov o.s.v.) sættes op med de typer i har brug for - ferie håndteres efter den nye ferielov, læs mere her - hjemmearbejdsdage anses ikke længere som fravær, og håndteres i separate tabeller.
Rapporter & dashboards
Systemet tilbyder en række overskuelige rapporter der giver jer perfekt overblik - registreringer kan quick eksporteres til Excel, så overførsel til lønsystem kan foretages nemt og hurtigt - ligesom overskuelige rapporter/grafer nemt kan genereres med Excel og/eller PowerBI.
Integration til Outlook kalender
Med systemets integrerede datafeed funktion, kan der nemt oprettes fraværs- og feriekalendere i jeres egne Outlook kalendere - Det kan næsten ikke blive nemmere !
Notifikationer om vigtige emner
Du får notifikation via e-mail, når vigtige emner eller opgaver skal håndteres, f.eks. når refusion for sygefravær skal registreres hos Virk/Nemrefusion.
Administrationsmodul
I systemets administratormodul, kan videre behandling af data kan foretages. Ved nye registeringer kan systemet automatisk sende notifikation via e-mail, ligesom det er muligt at opsætte flow og opfølgnings datoer med notifikationer, så intet glemmes.
Konkurrencedygtige priser fra kr. 599,- pr. md.
Ringager 4A
2605 Brøndby
Telefon: 702 702 84
E-mail: info@supersystems.dk
CVR: 2539 2566
Kontakt os gerne
Du er velkommen til at kontakte os på telefon 702 702 84, eller benyt kontaktsiden, hvor du også kan bestille brochuremateriale.
© Copyright. All Rights Reserved