+ HR-administration
HR- & personaleadministration
Sig farvel til Excelark og dokumentmapper. Med HRMEasy kan din virksomhed opbevare alle HR-data sikkert i eet samlet system, hvor det er nemt og hurtigt at finde oplysninger og dokumenter for alle medarbejdere.
HRMEasy’s visuelle og gennemprøvede datamodel giver fantastisk overblik over hele jeres organisation, samt lynhurtig adgang til alle informationer, så du med færrest mulige museklik kan finde og registrere data.
HRMEasy er tilpasset til hver enkelt rolle, så ledere og medarbejdere har nem og enkel adgang til egne data via mobil eller browser, og HR-administratorer har adgang til alle data, via et optimeret interface, der er specielt designet til HR-administration.
Du er velkommen til at kontakte os på telefon 702 702 84, eller benyt kontaktsiden, hvor du også kan bestille brochuremateriale.
HRMEasy giver jer et visuelt overblik over hele organisationen, hver enkelt medarbejder, ansættelser og fratrædelser, samt dokumenter/e-mails, ferie, fravær, udleveret udstyr, MUS og meget andet.
HRMEasy tilbyder funktionalitet til bl.a.:
HRMEasy giver dig fuldt overblik over jeres daglige HR-opgaver og kan tilpasses jeres nøjagtige behov.
HRMEasy tilbyder fleksible muligheder for organisationsdiagrammer via webside og/eller Microsoft Visio.
I HRMEasy systematiseres alle typer HR aktiviteter, og tildeles automatisk til de ansvarlige HR medarbejdere og afdelingsledere. Hver medarbejder har overblik over sine egne aktiviteter, f.eks. godkendelser, samtaler, opgaver m.v.
HRMEasy omfatter en række standard procedurer/workflows, bl.a. ansættelse, fratrædelse, ændringer m.v. Alle procedurer håndteres nemt og hurtigt via enkle og brugervenlige skærmbilleder.
HRMEasy holder automatisk øje med hvornår medarbejdere har fødselsdag og jubilæum, og sender e-mail notifikationer til de relevante afdelingsledere og HR. Der kan opsættes op til flere individuelle advarsler, f.eks. udløb af adgangskort, ophør af prøvetid, bryllupsdage m.v. Du bestemmer, hvad HRMEasy skal holde øje med.
Fravær registreres hurtigt og nemt og gemmes automatisk i hver medarbejders jounal, samt i fraværsregistret. Du kan læse mere her.
HRMEasy håndterer ferieplaner/regnskab for hver medarbejder, afdeling og lokation. HRMEasy håndterer både ferie, feriefridage og omsorgsdage.
HRMEasy understøtter den nye ferielov der trådte i kraft 1. september 2020, læs mere her.
HRMEasy omfatter et særdeles brugervenligt tidsregistreringsmodul, der kan håndtere både enkle uge-/månedsskemaer og/eller daglige timeregistreringer.
HRMEasy gør det nemt at afholde MUS-processen. HR kan løbende monitorere status, resultater og f.eks. udviklingsønsker via dynamiske lister, der automatisk genereres.
Med HRMEasy får du 100 % overblik over IT-udstyr og udleverede aktiver, f.eks. mobiltelefoner, nøgler og meget andet.
HRMEasy's professionelle dokumenthåndtering giver dig mulighed for nemt og hurtigt, at generere Word dokumenter fra egne skabeloner med flettefelter og arkivere eksisterende dokumenter.
HRMEasy tilbyder også elektronisk underskrift af f.eks. kontrakter, samt arkivering af e-mails direkte fra Outlook.
Vil du vide mere? Så tøv ikke med at kontakte os. Vi sender gerne uddybende materiale og demonstrerer HRMEasy for jer. Helt uforpligtende.
Ringager 4A
2605 Brøndby
Telefon: 702 702 84
E-mail: info@supersystems.dk
CVR: 2539 2566
Kontakt os gerne
Du er velkommen til at kontakte os på telefon 702 702 84, eller benyt kontaktsiden, hvor du også kan bestille brochuremateriale.
© Copyright. All Rights Reserved