+ Introduktion
Du er velkommen til at kontakte os på telefon 702 702 84, eller benyt kontaktsiden, hvor du også kan bestille materiale.
Introduktion
HRMEasy er ikke bare endnu et "fancy" web system !
HRMEasy er fleksibelt og brugervenligt - Med HRMEasy kan du spare tid og administrative ressourcer .. og samtidig få et uovertruffent overblik over din virksomheds mest værdifulde ressource - dine medarbejdere.
HRMEasy var et af de første danske systemer til Human Resource Management, og har været på markedet i mere end 15 år, og er, i samarbejde med vores mange kunder, løbende blevet udviklet med mange smarte funktioner, som din virksomhed kan drage nytte af.
HRMEasy's hybride systemdesign giver mulighed for afvikling via Windows app, webbrowser og tablets/smartphones.
HR-administratorer kan arbejde langt mere effektivt med HRMEasy's Windows app, der tilbyder større sikkerhed og bedre performance - lidt ligesom Office 365, hvor de fleste vælger at downloade Outlook, Word og Excel.
HRMEasy kan også afvikles som en ren web applikation via vores nye smarte HTML5 interface, se mere her.
Ikke 2 virksomheder er ens - Derfor er HRMEasy et af de bedste systemer du kan vælge.
HRMEasy kan nemt, hurtigt og løbende tilpasses til dine nøjagtige behov, så du får større arbejdsglæde og udbytte af din investering.
HRMEasy er et komplet "best of breed" HR-system, der kan håndtere stort set alle HR- og personalemæssige opgaver. Med HRMEasy kan din virksomhed opbevare alle HR-data sikkert i eet samlet system, så I ikke længere behøver at have medarbejderdata liggende i f.eks. separate Excel ark eller subsystemer.
HRMEasy er integreret med Microsoft 365, dvs. Word, Excel, Outlook, der giver mulighed for:
Ledere og medarbejdere har adgang til systemet via en smart Web App, der bl.a. giver mulighed for registrering og godkendelse af ferie og fravær.
Medarbejdere kan tillige registrere kompetencer, erfaring osv., samt vedligeholde adresse oplysninger m.v.
HRMEasy tilbyder en række integrationsmuligheder, bl.a. et smart ADO integrationsmodul, hvor data automatisk overføres til/fra alle kendte ERP-, løn- og/eller tidsregistreringssystemer. HRMEasy tilbyder også et generisk og udviklervenligt Json/XML API, der nemt kan "skræddersys" din virksomheds behov. Systemet omfatter desuden optionelle integrationsmoduler til bl.a. CPR registret og Statens Løn System.
HRMEasy er et af de aller sikreste HR-systemer på markedet. I samarbejde med Privacy by Design eksperter- og jurister er HRMEasy blevet tilpasset med en række nye og forbedrede funktioner - herunder et GDPR-modul, der omfatter enkle værktøjer, der gør det nemt at administrere jeres HR-data inden for Persondataforordningens rammer. Vi bruger både livrem og seler, så HRMEasy tilbyder også fuld logning af både læste, redigerede og slettede data. På den måde kan I dokumentere, at I overholder forordningens regler.
HRMEasy passer til både store, mellemstore og mindre virksomheders budget. HRMEasy kan leveres som en hosted løsning i skyen - eller på din virksomheds egne servere.
Se priser her
Implementering foregår agilt i løbet af få uger. I er inddraget i processen fra start, hvilket gør, at vi sammen får alle aspekter afklaret og får foretaget nødvendige justeringer inden "søsætning".
Vil du vide mere? Så tøv ikke med at kontakte os. Vi sender gerne uddybende materiale og demonstrerer gerne HRMEasy for jer. Helt uforpligtende.
Ringager 4A
2605 Brøndby
Telefon: 702 702 84
E-mail: info@supersystems.dk
CVR: 2539 2566
Kontakt os gerne
Du er velkommen til at kontakte os på telefon 702 702 84, eller benyt kontaktsiden, hvor du også kan bestille brochuremateriale.
© Copyright. All Rights Reserved