Fleksibel styring og håndtering af konferencer & events.
Arrangerer i konferencer, fester eller andre arrangementer, er EVENTEasy systemet der kan tage hånd om alle aspekter.
Med EVENTEasy kan du håndtere enhver slags events og arrangementer, i ét brugervenligt og skæddersyet system, der nemt at gå til. EVENTEasy er en gennemprøvet løsning, og kan på kort tid konfigureres til din virksomheds behov, således at systemets funktionaliteter optimeres til din virksomheds forskellige afdelinger/funktioner.
EVENTEasy er et brugervenligt og fleksibelt IT-system til håndtering af events og arrangementer af næsten enhver art. EVENTEasy passer til de fleste virksomheder og organisationer, og tilbyder en lang række smarte og tidsbesparende funktioner.
Enkelt, brugervenligt og fleksibelt !
Du finder næppe et mere brugervenligt system. EVENTEasy's visuelle design tager udgangspunkt i brugernes behov, så systemet føles nemt og naturligt at anvende. Der er plads til alle relevante oplysninger, der præsenteres i brugervenlige skærmbilleder på en enkel og intuitiv måde.
Alt samlet ét sted
EVENTEasy omfatter en elektronisk journal for hvert event, hvor alle informationer og data registreres. Det er hurtigt og nemt at tilføje opgaver, møder, korrespondance, notater m.v.
EVENTEasy tilbyder desuden en række dynamiske lister/oversigter, der giver dig særdeles hurtigt overblik over dine data.
EVENTEasy omfatter værtøjer til bl.a.:
- Event website og/eller individuelle pages
- Tilmelding via PC/Mac/iPad/smartphones
- Fantastisk overblik over deltagere
- Check-in via QR kode/Webapp
- E-mails og SMS'er
Eventsider
Med EVENTEasy kan du oprette stilfulde og spændende eventsider - der er stort set "frit slag" m.h.t. indhold, der kan være grafik, video, animationer, tekst etc.
Fællesoversigter
En række fællesoversigter for alle medarbejderes aktiviteter, giver bl.a. mulighed for at følge op på og udføre opgaver for medarbejdere der f.eks. er blevet syge eller forhindret af anden grund.
Integreret automatisk intelligens
EVENTEasy kan automatisk holde øje med forretningskritiske informationer, f.eks. aktiviteter eller sager der ikke er fulgt op til tiden - og sende besked via e-mail. Fleksibiliteten er stor - Du bestemmer løbende hvad EVENTEasy skal holde øje med.
© Copyright. All Rights Reserved
SMS'ser og e-mails
Med EVENTEasy kan du automatisk og/eller manuelt kommunikere med deltagere og administratorer, både via sms og e-mail.
Fleksibel sikkerhed
Med EVENTEasy er det nemt at sætte sikkerhed op, så du kan sikre at information og data kun er tilgængelige for de rette medarbejdere/afdelinger. Det er tillige muligt at logge hvem der har set, rettet eller slettet data.
Ringager 4A
2605 Brøndby
Telefon: 702 702 84
E-mail: info@supersystems.dk
CVR: 2539 2566
Kontakt os gerne
Du er velkommen til at kontakte os på telefon 702 702 84, eller benyt kontaktsiden, hvor du også kan bestille brochuremateriale.
© Copyright. All Rights Reserved