SUPERSystems.dk
SUPERSystems.dk's EasySeries er en række brugervenlige, intelligente & fleksible standardløsninger, der sammen eller hver for sig kan hjælpe din virksomhed til at blive mere effektiv.
Erfaringer viser at rigtig mange arbejdsprocesser i virksomheder og organisationer, kan forbedres og optimeres. Hver gang der er behov for at søge informationer, udveksle data eller kommunikere, er der samtidig en mulighed for at effektivisere.
IT- og informationssikkerhed er med indførelsen af GDPR, vigtigere end nogensinde - med EasySeries løsningerne er dine data sikret på bedste vis.
EasySeries omfatter en række standard funktionalitet til håndtering af bl.a.:
HRMEasy er et intelligent, brugervenligt og fleksibelt HR-system, der passer til virksomheder af enhver størrelse. HR, afdelingsledere og medarbejdere får et effektivt værktøj til håndtering og automatisering af HR processerne.
HRMEasy Rekruttering tilbyder nem og enkel håndtering af stillingsopslag og ansøgere .. med centralt overblik og deling af viden mellem HR og ledere.
HRMEasy's læringsmodul sætter virksomhedens personale- og uddannelsesansvarlige i stand til at planlægge/håndtere medarbejder uddannelse og kurser, samt kortlægge din virksomheds kvalifikationer og kompetencer.
Få 100% styr på dine medarbejderes tid, ferie og fravær ? – incl. feriesaldi, feriefridage, refusion af sygedagpenge, barselsorlov, 120 dages reglen o.m.a.
Fokus og målrettet arbejde med strategi og strategisk ledelse er en fundamental opgave for enhver succesfuld organisation eller virksomhed.
EU’s persondataforordning (GDPR) trådte i kraft 25. maj 2018 - GDPR er lovpligtigt, og bør tages alvorligt, der er allerede udskrevet bøder for mange millioner kroner.
EU's Whistleblowerdirektiv forpligter private virksomheder med 50 eller flere ansatte til at etablere en whistleblowerordning - Få implementeret Danmarks nemmeste og billigste løsning i din virksomhed.
Takket være et modulært komponentbaseret system design, kræver det typisk meget lidt tid at foretage systemtilpasninger, endda uden at nedlægge systemerne. Det er også muligt at få adgang til systemernes kode, hvis din virksomhed har egne IT-udviklere. EasySeries løsningerne tilbyder en række smarte og brugervenlige funktioner, der kan spare dig for meget tid og give dig perfekt forretningsmæssigt overblik.
Hvis du har spørgsmål til en eller flere løsninger, f.eks. i forhold til specifikke behov i din virksomhed, er du mere end velkommen til at kontakte os.
EasySeries´s komponentbaserede funktioner kan på enkel vis, sammensættes til at omfatte flere individuelle og specifikke arbejdsprocesser i din virksomhed, bl.a. omfatter platformen en række "tomme" proces beholdere/komponenter, der gør det nemt at tilføje nye processer til systemet.
Har du specifikke behov, som enten løses manuelt f.eks. via Excel - eller er unødig tidskrævende, er du velkommen til at kontakte os for snak om evt. muligheder.
Her er nogle eksempler på issues vi har løst.
Vores løsninger er specielt velegnet til innovative virksomheder med nye og kreative ideer - systemerne kan nemt, hurtigt og løbende skræddersyes til dine nøjagtige behov og arbejdsprocesser, så i kan arbejde på jeres helt egen måde - mulighederne er næsten uendelige og prisen er særdeles rimelig.
SUPERSystems.dk
Professionel IT-drift & service til konkurrencedygtig pris
I samarbejde med vores mangeårige partner kan vi nu tilbyde IT-drift & service på særdeles konkurrencedygtige vilkår.
Vi kan tage det fulde ansvar for jeres IT-installation, og supportere jeres brugere.
Vores flinke konsulenter har længerevarende erfaring indenfor IT-drift af Microsoft, Mac og Linux miljøer.
Læs mere her
Ringager 4A
2605 Brøndby
Telefon: 702 702 84
E-mail: info@supersystems.dk
CVR: 2539 2566
Kontakt os gerne
Du er velkommen til at kontakte os på telefon 702 702 84, eller benyt kontaktsiden, hvor du også kan bestille brochuremateriale.
© Copyright. All Rights Reserved