Tilpasning af HRMEasy

HRMEasy

Markedets mest fleksible HR-system

Gennemprøvet "best practise" funktionalitet og uforlignelig fleksibilitet


HRMEasy har været på markedet i mere end 15 år, og er, i samarbejde med vores mange kunder, løbende blevet udviklet med mange smarte funktioner, som din virksomhed kan drage nytte af.


Alle vores løsninger er specielt velegnet til innovative virksomheder med nye og kreative ideer !


HRMEasy kan i standardversionen selvfølgelig dække de fleste virksomheders generelle behov, men for at tilgodese eksisterende arbejdsgange frem for at virksomheden skal tilpasse sig systemet's eventuelle begrænsninger, kan HRMEasy hurtigt, enkelt og løbende tilrettes så det svarer nøjagtig til din virksomheds behov.


En lang række af vores kunder har fået  tilpasset HRMEasy, og fået endnu mere udbytte af investeringen.

Hurtig og nem systemtilpasning

Takket være et modulært komponentbaseret systemdesign, kræver det typisk meget lidt tid at foretage systemtilpasninger, endda uden at nedlægge systemet. Det er også muligt at få adgang til systemets kode, hvis din virksomhed har egne IT-udviklere.

 

Felter:

Felter kan tilføjes, ændres og/eller fjernes. Alle felttyper kan anvendes, tekst, dato, dropdown, lister osv.


Lister/rapporter:

Lister/quick rapporter kan tilføjes, ændres og/eller fjernes, flade, kategoriserede, hierakiske, filtrerede osv..


Design/farver:

Design/farver kan tilpasses til dit firmas farver og logo.


Notifikationer:

E-mail notifikationer kan tilpasses til dine nøjagtige behov.


Adgangs kontrol:

HRMEasy's adgangs hieraki og roller kan tilpasses til specielle behov.


Integration til andre systemer:

HRMEasy kan via det optionelle integrationsmodul integreres til løn-, ERP- og tidsregistrerings systemer.


Individuelle processer:

HRMEasy omfatter "tomme" proces beholdere/komponenter, der gør det nemt at tilføje nye processer til systemet.


Eksempler


  • Overvågning af effektivitet/kvalitet i produktions miljø
  • Remindere ved udløb af chaufførers kørekort
  • Overvågning af vaccination for udstationerede medarbejdere
  • Remindere ved udløb af certificeringer, kurser, kontrakter mv.
  • Autogenereret CV for medarbejdere
  • Håndtering af eksterne konsulenter uden for organisationen
  • Tidsregistrering med timebank/flexsaldo
  • Håndtering af løn-, bruttolønsordninger og bonus
  • Speciel adgang til lønoplysninger, dokumenter mv.
  • O.m.a.


Gå tilbage til HRMEasy