HR- og personale administration

Bruger i unødigt meget tid på at søge og behandle information i forbindelse med de daglige arbejdsopgaver?

Savner du overblik?

Er det blevet for besværligt at vedligeholde Excel-lister og -mapper?

Med HRMEasy kan der spares mange timer, da alle HR-opgaver foregår let og ubesværet ved hjælp af smarte funktioner og automatiske workflows.

HRMEasy er tilpasset til hver enkelt rolle, så ledere og medarbejdere har nem og enkel adgang til egne data via mobil eller browser, og HR-administratorer har adgang til alle data, via et optimeret interface, der er specielt designet til HR-administration.

Organisation og Stamdata

Sig farvel til Excelark og dokumentmapper. Med HRMEasy kan din virksomhed opbevare alle HR-data sikkert i eet samlet system, hvor det er nemt og hurtigt at finde oplysninger og dokumenter for alle medarbejdere.

HRMEasy’s visuelle og gennemprøvede datamodel giver fantastisk overblik over hele jeres organisation, samt lynhurtig adgang til alle informationer, så du med færrest mulige museklik kan finde og registrere data. 

HRMEasy tilbyder fleksible muligheder for organisationsdiagrammer via webside og/eller Microsoft Visio.

HR-aktiviteter og workflows

I HRMEasy systematiseres alle typer HR-aktiviteter, og tildeles automatisk til de ansvarlige HR-medarbejdere og afdelingsledere. Hver medarbejder har overblik over sine egne aktiviteter, f.eks. godkendelser, samtaler, opgaver m.v.

HRMEasy omfatter desuden en række standard procedurer/workflows, bl.a. ansættelse, fratrædelse, ændringer m.v. 

HRMEasy tilbyder tillige en række automatiske notifikationer for fødselsdage, jubilæer mv., Der kan også opsættes individuelle advarsler, f.eks. udløb af adgangskort, ophør af prøvetid, bryllupsdage m.v. Du bestemmer, hvad HRMEasy skal holde øje med.

Fravær og ferie

Fravær registreres hurtigt og nemt og gemmes automatisk i hver medarbejders jounal, kalender samt i HRMEasy’s centrale fraværsregister.

HRMEasy håndterer ferieplaner/regnskab for hver medarbejder, afdeling og lokation. HRMEasy håndterer både ferie, feriefridage og omsorgsdage. 

HRMEasy understøtter den nye ferielov der trådte i kraft 1. september 2020, og giver et fantastisk overblik for både HR, ledere og hver medarbejder.

Udleverede effekter

Med HRMEasy får du 100 % overblik over IT-udstyr og udleverede effekter, f.eks. mobiltelefoner, nøgler og meget andet.

Systemet omfatter endda en rolle der kun giver adgang til at håndtere udlevering og administration af effekter, og ikke adgang til stam- og andre oplysninger.

Og, ved medarbejderes fratrædelse, tilbyder HRMEasy en smart funktion til returnering af mobiltelefoner mv.

Dokumenter og e-mails

HRMEasy’s professionelle dokumenthåndtering giver dig mulighed for nemt og hurtigt, at generere Word dokumenter fra egne skabeloner med flettefelter samt arkivere eksisterende dokumenter.

Systemet tilbyder også elektronisk underskrift af dokumenter, f.eks. kontrakter, samt arkivering af e-mails direkte fra Outlook.

Med HRMEasy’s e-mail arkivering modul får i et utroligt brugervenligt værktøj til arkivering og sikring af e-mails med person relaterede- og/eller følsomme data.

MUS & APV

HRMEasy gør det nemt at afholde MUS- processer og APV. HR kan løbende monitorere status, resultater og f.eks. udviklingsønsker via dynamiske lister, der automatisk genereres.

Systemet kan nemt tilpasses til dit eget koncept – og tilføjes f.eks. automatiske 6 og 12 mdrs evalueringer, så du kan følge nye medarbejderes trivsel og tilfredshed.

Organisation og Stamdata

Sig farvel til Excelark og dokumentmapper. Med HRMEasy kan din virksomhed opbevare alle HR-data sikkert i eet samlet system, hvor det er nemt og hurtigt at finde oplysninger og dokumenter for alle medarbejdere.

HRMEasy’s visuelle og gennemprøvede datamodel giver fantastisk overblik over hele jeres organisation, samt lynhurtig adgang til alle informationer, så du med færrest mulige museklik kan finde og registrere data. 

HRMEasy tilbyder fleksible muligheder for organisationsdiagrammer via webside og/eller Microsoft Visio.

HR-aktiviteter og workflows

I HRMEasy systematiseres alle typer HR-aktiviteter, og tildeles automatisk til de ansvarlige HR-medarbejdere og afdelingsledere. Hver medarbejder har overblik over sine egne aktiviteter, f.eks. godkendelser, samtaler, opgaver m.v.

HRMEasy omfatter desuden en række standard procedurer/workflows, bl.a. ansættelse, fratrædelse, ændringer m.v. 

HRMEasy tilbyder tillige en række automatiske notifikationer for fødselsdage, jubilæer mv., Der kan også opsættes individuelle advarsler, f.eks. udløb af adgangskort, ophør af prøvetid, bryllupsdage m.v. Du bestemmer, hvad HRMEasy skal holde øje med.

Fravær og ferie

Fravær registreres hurtigt og nemt og gemmes automatisk i hver medarbejders jounal, kalender samt i HRMEasy’s centrale fraværsregister.

HRMEasy håndterer ferieplaner/regnskab for hver medarbejder, afdeling og lokation. HRMEasy håndterer både ferie, feriefridage og omsorgsdage. 

HRMEasy understøtter den nye ferielov der trådte i kraft 1. september 2020, og giver et fantastisk overblik for både HR, ledere og hver medarbejder.

Udleverede effekter

Med HRMEasy får du 100 % overblik over IT-udstyr og udleverede effekter, f.eks. mobiltelefoner, nøgler og meget andet.

Systemet omfatter endda en rolle der kun giver adgang til at håndtere udlevering og administration af effekter, og ikke adgang til stam- og andre oplysninger.

Og, ved medarbejderes fratrædelse, tilbyder HRMEasy en smart funktion til returnering af mobiltelefoner mv.

Dokumenter og e-mails

HRMEasy’s professionelle dokumenthåndtering giver dig mulighed for nemt og hurtigt, at generere Word dokumenter fra egne skabeloner med flettefelter samt arkivere eksisterende dokumenter.

Systemet tilbyder også elektronisk underskrift af dokumenter, f.eks. kontrakter, samt arkivering af e-mails direkte fra Outlook.

Med HRMEasy’s e-mail arkivering modul får i et utroligt brugervenligt værktøj til arkivering og sikring af e-mails med person relaterede- og/eller følsomme data.

MUS & APV

HRMEasy gør det nemt at afholde MUS- processer og APV. HR kan løbende monitorere status, resultater og f.eks. udviklingsønsker via dynamiske lister, der automatisk genereres.

Systemet kan nemt tilpasses til dit eget koncept – og tilføjes f.eks. automatiske 6 og 12 mdrs evalueringer, så du kan følge nye medarbejderes trivsel og tilfredshed.

Konkurrencedygtig pris og hurtig implementering

HRMEasy passer til både store, mellemstore og mindre virksomheders budget. HRMEasy kan leveres som en hosted løsning i skyen – eller på din virksomheds egne servere. Implementering foregår agilt i løbet af få uger. I er inddraget i processen fra start, hvilket gør, at vi sammen får alle aspekter afklaret og får foretaget nødvendige justeringer inden “søsætning”.