Leveringsbetingelser

Leveringsbetingelser


    Almindelige leveringsbetingelser for softwareleverancer


    Omfang

    Disse betingelser gælder for levering af softwaresystemer,
    konsulentydelser og softwareservice leveret af
    SUPERSystems.dk ApS.


    Levering og samarbejde
    Den specificerede softwareleverance leveres via hosted server eller
    indlæses på kundens udstyr. Levering betragtes som sket, når
    softwaren er indlæst eller kunden har adgang til systemet.
    Særskilt fra softwareleverancen kan der aftales levering af
    systemkonsulent-assistance. Dette leveres efter specifikation
    og tidsplan på en særskilt aftale. Hvis der i leveringsforløbet
    aftales ændringer i specifikationer og tidsplaner m.v. i forhold
    til nærværende aftale, bekræftes dette over for kunden.


    Betaling
    Alle priser er i DKr. excl. moms. Softwareleverancer faktureres
    ved levering. Konsulentydelser faktureres løbende efter
    forbrugt tid til den til enhver tid gældende timesats.
    Softwareservice faktureres årligt forud.
    Såfremt kunden ikke overholder den på fakturaen angivne
    betalingsfrist, forbeholder SUPERSystems.dk ApS sig ret til at
    tilbageholde yderligere leverancer, indtil betaling har fundet
    sted. I sådanne tilfælde kan SUPERSystems.dk ændre
    betalingsvilkår.
    Ved overskridelse af betalingsfristen svarer køber rente og
    rykkergebyrer i henhold til rentelovens regler herom.
    SUPERSystems.dk ApS forbeholder sig ejendomsretten til de
    solgte ydelser, indtil købesummen med tillæg af eventuelle
    renter er betalt.
    Evt. rejse- og opholdsomkostninger faktureres særskilt.


    Garanti og ansvar
    Kun fejl og mangler i henhold til specifikationer i aftalekontrakt
    anerkendes som reklamationsberettigede.
    Det er en forudsætning herfor, at softwaren, styresystemer
    samt netværk er korrekt installeret og anvendt efter
    forskrifterne. SUPERSystems.dk er ikke ansvarlig for fejl og
    mangler, der skyldes kundens eget udstyr. SUPERSystems.dk
    garanterer i en periode på 12 måneder fra leveringsdato, at
    systemet er fri for fejl og mangler. Reklamation skal ske straks
    ved konstatering og senest 6 måneder fra leveringsdato.
    Såfremt der måtte forefindes fejl og mangler som
    SUPERSystems.dk er ansvarlig for, vil disse blive udbedret
    uden udgift for kunden. Denne udbedring kan bestå i
    fremsendelse af disketter eller over modem.
    SUPERSystems.dk kan give anvisning på hvordan fejlen kan
    undgås, indtil endelig udbedring er foretaget.
    SUPERSystems.dk hæfter ikke for følgeskader eller andet
    indirekte tab, herunder drifttab, tab af data, forstyrrelse af
    driften m.v.


    Tavshedspligt
    Begge parter undergiver sig tavshedspligt med hensyn til de
    forretningshemmeligheder, som måtte erfares under
    samarbejdet. Denne forpligtigelse gælder såvel i som efter
    samarbejdsperioden.


    Rettigheder
    For softwareleverancer omfatter denne aftale udelukkende
    brugsret til de i aftalekontrakten specificerede licenser. Kunden
    er ikke berettiget til at overdrage brugsretten. Ophavsretten til
    såvel standardsystemerne som individuelle tilretninger forbliver
    SUPERSystems.dk´s. Kunden må ikke kopiere det leverede
    software eller dele heraf, med undtagelse af sikkerhedskopier
    til almindeligt brug. Systemerne og de tilkoblede moduler må
    kun anvendes af det antal brugere der er aftalt. Kunden
    forpligter sig til at pålægge medarbejdere ikke at kopiere
    softwaren og er ansvarlig for at uberettiget kopiering og
    anvendelse ikke finder sted.


    Force majeure
    Såfremt der indtræder uventede og ekstraordinære situationer
    uden for parterne herredømme (force majeure), såsom strejke,
    krig, mobilisering, borgerlige uroligheder, brand, offentlige
    myndigheders indgreb m.v., som medfører at aftalen bliver
    umulig eller særlig byrdefuld at opfylde, bevirker dette, at
    aftalens rettigheder og pligter er suspenderet for den
    pågældende part, i det tidsrum forholdet vedvarer. Hver af
    parterne har pligt til at gøre sit yderste for at begrænse force
    majeure situationens følgevirkning.


    Ophør af samarbejde
    Serverlicens- og softwareabonnement løber i 12 måneder ad
    gangen og kan opsiges med 3 mdrs. varsel inden udløb af en
    periode. Såfremt en af parterne standser sine betalinger, bliver
    erklæret konkurs eller træder i likvidation, kan den anden part
    straks og uden varsel ophæve aftalen, såfremt der ikke
    omgående stilles betryggende sikkerhed for kontraktmæssig
    opfyldelse, eller et evt. bo udnytter sine lovhjelmede ret til at
    indtræde i aftalen.


    Diverse
    Kunden forpligter sig til ikke at ansætte eller tegne kontrakt
    med SUPERSystems.dk´s medarbejdere indtil 6 mdr. efter
    aftalens ophør.


    Tvister
    Eventuelle tvister, der har forbindelse med nærværende aftale,
    afgøres efter dansk ret.

    SUPERSystems.dk


    Vallensbækvej 45

    2605 Brøndby

    Telefon: 702 702 84

    E-mail: info@supersystems.dk

    CVR: 2539 2566

    Kontakt os gerne


    Du er velkommen til at kontakte os på telefon 702 702 84, eller benyt kontaktsiden, hvor du også kan bestille brochuremateriale.

    Cookies og privatliv


    Vi værner om dit privatliv.

    Cookiepolitik

    Privatlivspolitik


    © Copyright. All Rights Reserved