Tilpasningsmuligheder

HRMEasy kan som standard dække de fleste virksomheders behov, men for at tilgodese eksisterende arbejdsgange frem for at medarbejderne skal tilpasse sig systemet, kan HRMEasy hurtigt, enkelt og løbende tilrettes så det svarer nøjagtig til din virksomheds behov.

Hurtig og nem systemtilpasning

Takket være et modulært komponentbaseret systemdesign, kræver det typisk meget lidt tid at foretage systemtilpasninger, endda uden at nedlægge systemet. Det er også muligt at få adgang til systemets kode, hvis din virksomhed har egne IT-udviklere.

Systemkomponenter

Felter:
Felter kan nemt tilføjes, ændres og/eller fjernes. Alle felttyper kan anvendes, tekst, dato, dropdown, lister osv.

Lister/rapporter:
Lister/quick rapporter kan tilføjes, ændres og/eller fjernes, flade, kategoriserede, hierakiske, filtrerede osv..

Design/farver:
Design/farver kan tilpasses til dit firmas farver og logo.

Notifikationer:
E-mail notifikationer kan tilpasses til dine nøjagtige behov.

Backend funktioner:
Med HRMEasy er det nemt og hurtigt at tilpasse- og tilføje specifik funktionalitet, f.eks. specielle regler og beregninger.

Adgangs kontrol:
HRMEasy’s adgangs hieraki og roller kan tilpasses til specielle behov.

MUS/LUS:
Systemet kan tilpasses til dit eget koncept – og tilføjes f.eks. automatiske 6 og 12 mdrs evalueringer, så du kan følge nye medarbejderes trivsel og tilfredshed.

Individuelle processer

HRMEasy omfatter “tomme” proces beholdere/komponenter, der gør det nemt at tilføje nye processer til systemet.

Mulighederne er næsten uendelige og prisen er lav.

Eksempler

– Registrering og håndtering af hjemmearbejdsdage med godkendelse
– Automatiske 6- og 12 mdrs. evalueringer for nye medarbejdere
– Remindere ved udløb af chaufførers kørekort
– Skadehåndtering for last- og varebiler
– Remindere ved udløb af certificeringer, kurser, kontrakter mv.
– Håndtering af Tillids- og Arbejdsmiljørepræsentater
– Adjunkt- og Lektorkvalificering
– Håndtering af eksterne konsulenter uden for organisationen
– Tidsregistrering med timebank/flexsaldo
– Håndtering af løn-, bruttolønsordninger og bonus
– Speciel adgang til lønoplysninger og dokumenter
– Karriere- og uddannelses planlægning
– Håndtering af advokat- og revisor efteruddannelse
– Håndtering af events- og tilmeldinger
– mv.