HR-system

+ Introduktion

Få en uforpligtende demonstration

 

Du er velkommen til at kontakte os på telefon 702 702 84, eller benyt kontaktsiden, hvor du også kan bestille brochuremateriale.

Brugervenligt effektivt systemdesign

HRMEasy's hybride systemdesign giver mulighed for afvikling via Windows app, webbrowser, smartphone og/eller via Microsoft Outlook, så implementering i selv større virksomheder og organisationer, kan foregå let og ubesværet.

HRMEasy kan afvikles på PC, Mac, tablets og smartphones

Fuld funktionalitet

HRMEasy er et komplet "best of breed" HR-system, der kan håndtere stort set alle HR- og personalemæssige opgaver. Med HRMEasy kan din virksomhed opbevare alle HR-data sikkert i eet samlet system, så i ikke længere behøver at have medarbejderdata liggende i f.eks. separate Excel ark eller subsystemer.

 

Modulært fleksibelt design

HRMEasy er helt modulopbygget, således at systemets forskellige funktionaliteter kan aktiveres efterhånden som behovene opstår. HRMEasy kan hurtigt, enkelt og løbende tilrettes så det svarer nøjagtig til din virksomheds behov.

HRMEasy

Introduktion

Gennemprøvet funktionalitet

HRMEasy er et af markedets mest fleksible og brugervenlige HR-systemer. Med HRMEasy kan du spare tid og administrative ressourcer .. og samtidig få et uovertruffent overblik over din virksomheds mest værdifulde ressource - dine medarbejdere !

 

HRMEasy har været på markedet i mere end 15 år, og er, i samarbejde med vores mange kunder, løbende blevet udviklet med mange smarte funktioner, som din virksomhed kan drage nytte af.

Microsoft Office

HRMEasy er integreret med MS-Office, Word, Excel, Outlook, der giver mulighed for:

 

 

Integrationsmodul

Med HRMEasy's smarte ADO integrationsmodul, kan data automatisk overføres til/fra alle kendte ERP-, Løn- og/eller tidsregistreringssystemer.

GDPR compliance

HRMEasy er et af de sikreste HR-systemer på markedet, og er i samarbejde med Privacy by Design eksperter og jurister, blevet tilpasset med en række nye og forbedrede funktioner, herunder et nyt GDPR modul der omfatter en række enkle værktøjer, der gør det nemt at administrere jeres HR-data inden for Persondataforordningens rammer, læs mere her. Vi bruger både livrem og seler, så HRMEasy tilbyder også fuld logning af både læste, redigerede og slettede data, så i rent faktisk kan dokumentere at forordningens regler overholdes.

Konkurrencedygtig pris

HRMEasy passer til både store, mellemstore og mindre virksomheders budget. HRMEasy kan leveres som en hosted løsning i skyen - eller på din virksomheds egne servere.

Implementering foregår agilt i løbet af få uger. I er inddraget i processen fra start, hvilket gør at vi sammen får alle aspekter afklaret, samt får foretaget nødvendige justeringer inden "søsætning".

GDPR Entry level version

Hvis i vil hurtigt igang med GDPR persondata sikring, tilbydes HRMEasy i en meget prisvenlig GDPR entry level version, hvor din virksomhed kan opbevare HR-data samt dokumenter, inklusive Outlook e-mail arkiveringsmodul, så e-mails utroligt nemt kan overføres, direkte fra Outlook.

SUPERSystems.dk

 

Vallensbækvej 45

2605 Brøndby

Telefon: 702 702 84

E-mail: info@supersystems.dk

CVR: 2539 2566

Kontakt os gerne

 

Du er velkommen til at kontakte os på telefon 702 702 84, eller benyt kontaktsiden, hvor du også kan bestille brochuremateriale.

Vi bruger ikke cookies

 

Vi bruger alligevel ikke tid på at analysere dit brug af vores hjemmeside.

© Copyright. All Rights Reserved