Personaleadministration

HRMEasy

Personaleadministration

Bruger i unødig meget tid på at søge og behandle information i forbindelse med de daglige arbejdsopgaver ? - Savner du overblik ? - Er det blevet for besværligt at vedligeholde excel lister og mapper ? ...

 

Med HRMEasy kan der spares mange timer, alle HR-opgaver foregår let og ubesværet ved hjælp af smarte funktioner og automatiske workflows. HRMEasy er tilpasset til hver enkel rolle, så ledere og medarbejdere har nem og enkel adgang til egne data via f.eks. Outlook eller browser, og HR-administratorer har adgang til alle data, via et optimeret interface, der er specielt designet til HR-administration.

Få en uforpligtende demonstration

 

Du er velkommen til at kontakte os på telefon 702 702 84, eller benyt kontaktsiden, hvor du også kan bestille brochuremateriale.

Visuelt overblik

HRMEasy omfatter en elektronisk journal for hver medarbejder. Det er hurtigt og nemt at registrere fravær, ferie, dokumenter/e-mails, skrive notater m.v. - data fra andre systemer, f.eks. løn eller tidsregistrering kan automatisk overføres til medarbejderens journal, så alle oplysninger ligger ét sted, så de er nemme at finde. Organisationen kortlægges automatisk i.h.t. systemets dimensioner.

 

HRMEasy tilbyder desuden en række nemt tilgængelige, og dynamiske systemrapporter, der giver ekstra hurtigt overblik over alle data. I stedet for at generere og udskrive tunge rapporter, kan du på nem vis, arbejde med data og information og "dykke" efter detaljer, direkte på skærmen.

 

Alle data kan i øvrigt nemt overføres til Excel, enten som rækker/kolonner eller grafer.

 

Organisationsdiagram

HRMEasy tilbyder fleksible muligheder for organisationsdiagrammer via webside og/eller Microsoft Visio.

HRMEasy håndterer alle jeres HR-opgaver

Visuelt overblik

HRMEasy giver jer et visuelt overblik over hele organisationen, hver enkelt medarbejder, ansættelser og fratrædelser, samt dokumenter/e-mails, ferie, fravær, udleveret udstyr, MUS o.m.a.

Fuld funktionalitet

HRMEasy tilbyder funktionalitet til bl.a.:

 

  • Komplet kortlægning af organisationen
  • HR-procedurer og workflows
  • HR-aktiviteter og MUS skemaer
  • Kurser og kompetencer
  • Fraværsregistrering og ferieplanlægning
  • Tidsregistrering
  • IT-udstyr & udleverede aktiver
  • Remindere ved fødselsdage og jubilæer m.v.
  • Dokumentation og personalepolitik
  • Arkivering af dokumenter og e-mails

 

HR-aktiviteter

I HRMEasy systematiseres alle typer HR aktiviteter, og tildeles automatisk til de ansvarlige HR medarbejdere og afdelingsledere. Hver medarbejder har overblik over sine egne aktiviteter, f.eks. godkendelser, samtaler, opgaver m.v.

 

HR-procedurer

HRMEasy omfatter en række standard procedurer/workflows, bl.a. ansættelse, fratrædelse, ændringer m.v. Alle procedurer håndteres nemt og hurtigt via enkle og brugervenlige skærmbilleder.

 

Automatiske adviseringer

HRMEasy holder automatisk øje med hvornår medarbejdere har fødselsdag og jubilæum, og sender e-mail notifikationer til de relevante afdelingsledere og HR. Der kan opsættes op til flere individuelle advarsler, f.eks. udløb af adgangskort, ophør af prøvetid, bryllupsdage m.v. - Du bestemmer hvad HRMEasy skal holde øje med.

Fraværsregistrering

Fravær registreres hurtigt og nemt og gemmes automatisk i hver medarbejders jounal, samt i fraværsregistret.

 

Ferieplanlægning

HRMEasy håndterer ferie planer/regnskab for hver medarbejder, afdeling og lokation. HRMEasy håndterer både ferie, ferie fridage og omsorgsdage.

 

Tidsregistrering

HRMEasy omfatter et særdeles brugervenligt tidsregistreringsmodul der kan håndtere både enkle uge/månedsskemaer og/eller daglige timeregistreringer.

 

MUS proces

HRMEasy gør det nemt at afholde MUS processen.. HR kan løbende monitorere status, resultater og f.eks. udviklingsønsker via dynamiske lister der automatisk genereres.

 

IT-udstyr & udleverede aktiver

Med HRMEasy får du 100% overblik over IT-udstyr og udleverede aktiver, f.eks. mobiltelefoner, nøgler o.m.a.

 

Dokumenter og e-mails

HRMEasy's professionelle dokumenthåndtering giver dig mulighed for nemt og hurtigt, at generere Word dokumenter fra egne skabeloner med flette felter og arkivere eksisterende dokumenter. HRMEasy tilbyder også elektronisk underskrift af f.eks. kontrakter, samt arkivering af e-mails direkte fra Outlook.

SUPERSystems.dk

 

Vallensbækvej 45

2605 Brøndby

Telefon: 702 702 84

E-mail: info@supersystems.dk

CVR: 2539 2566

Kontakt os gerne

 

Du er velkommen til at kontakte os på telefon 702 702 84, eller benyt kontaktsiden, hvor du også kan bestille brochuremateriale.

Vi bruger ikke cookies

 

Vi bruger alligevel ikke tid på at analysere dit brug af vores hjemmeside.

© Copyright. All Rights Reserved