Løsninger

EasySeries .. nemt, enkelt og mest for pengene !

Planlæg, organisér & del værdifuld viden ... Få overblik og spar masser af tid !

Erfaringer viser at rigtig mange arbejdsprocesser i virksomheder og organisationer, kan forbedres og optimeres. Hver gang der er behov for at søge informationer, udveksle data eller kommunikere, er der samtidig en mulighed for at effektivisere.

EasySeries er en række brugervenlige, intelligente & fleksible standardløsninger, der sammen eller hver for sig kan hjælpe din virksomhed til at blive mere effektiv.

EasySeries giver dig blandt andet mulighed for at:

EasySeries er – som navnet antyder let at bruge – let at installere – let at modificere – let at integrere og i øvrigt typisk implementeret på kort tid, enten på din virksomheds eksisterende udstyr - eller leveret som en hosted service. Vi tilbyder naturligvis rådgivning, support og effektiv uddannelse i brugen af løsningerne. 

EasySeries omfatter en række komponenter/moduler til bl.a.: 

Medarbejdere og kompetencer

 

HRMEasy er et intelligent, brugervenligt og fleksibelt HR-system, der passer til virksomheder af enhver størrelse.

 

Virksomhedens HR afdeling, afdelingsledere og medarbejdere får et effektivt værktøj til automatisering af HR processerne.

 

Klik her for mere information.

Projekter og opgaver

 

ProjektEasy er et brugervenligt projektstyrings- og Project Portfolio Managementsystem, der kan give din virksomhed overblik over den samlede portefølje, samtidig med, at der er en uforlignelig styring af de individuelle projekter.

 

Alle involverede parter får fuldt overblik over et givent projekts mange facetter, fra de mindste til de mest tidskrævende opgaver.

 

Klik her for mere information.

Salg og marketing

 

CRMEasy er et topprofessionelt, fleksibelt og brugervenligt CRM-system, der passer til de fleste brancher og forretningsprocesser.

 

Med CRMEasy kan din virksomhed effektivisere indsatsen på en lang række områder og opnå øget kundeloyalitet og konkurrenceevne.

 

Klik her for mere information.

Sager og dokumenter

 

Nem og enkel dokumenthåndtering .. og centralt overblik og deling af viden/dokumenter på tværs af alle medarbejdere i din virksomhed.

 

DokumentEasy's brugervenlige og intuitive interface sikrer, at ledelsen og medarbejdere får et perfekt overblik - og du vil blive behageligt overrasket over prisniveauet. 

 

 

Klik her for mere information.

Fleksible løsninger

EasySeries systemerne samarbejder med MS Office og alle kendte økonomi/ERP systemer, og tilbyder en række smarte og brugervenlige funktioner, der kan spare dig for meget tid og give dig perfekt forretningsmæssigt overblik.

 

EasySeries´s komponentbaserede funktioner kan på enkel vis, sammensættes til at omfatte flere individuelle og specifikke arbejdsprocesser i din virksomhed.

 

 

 

Med EasySeries løsninger kan medarbejdere have adgang til systemet via en mappe i Outlook.

 

HRMEasy kan integreres i Outlook
HRMEasy i Outlook ..
CRMEasy i Outlook ..

Vi bruger ikke cookies !