Serivices

SUPERSystems.dk

EasySeries

Erfaringer viser at rigtig mange arbejdsprocesser i virksomheder og organisationer, kan forbedres og optimeres. Hver gang der er behov for at søge informationer, udveksle data eller kommunikere, er der samtidig en mulighed for at effektivisere.

 

SUPERSystems.dk's EasySeries er en række brugervenlige, intelligente & fleksible standardløsninger, der sammen eller hver for sig kan hjælpe din virksomhed til at blive mere effektiv.

EasySeries løsningerne giver dig blandt andet mulighed for at:

  • Pleje og håndtere dine personalemæssige ressourcer.
  • Strukturere og optimere dine kundevendte funktioner.
  • Skabe overblik over dine projekter og opgaver.
  • Håndtere og systematisere dokumenter og sager.
  • Organisere & dele værdifuld viden.

EasySeries er – som navnet antyder let at bruge – let at installere – let at modificere – let at integrere og i øvrigt typisk implementeret på kort tid, enten på din virksomheds eksisterende udstyr - eller leveret som en hosted service. Vi tilbyder naturligvis rådgivning, support og effektiv uddannelse i brugen af løsningerne.

EasySeries omfatter en række komponenter/moduler til håndtering af bl.a.:

 

 

Personale & organisation

HRMEasy er et intelligent, brugervenligt og fleksibelt HR-system, der passer til virksomheder af enhver størrelse.

Virksomhedens HR afdeling, afdelingsledere og medarbejdere får et effektivt værktøj til håndtering og automatisering af HR processerne.

 

Læs Mere

 

Projekter & opgaver

ProjektEasy er et brugervenligt projektstyrings- og Project Portfolio Managementsystem, der kan give din virksomhed overblik over den samlede portefølje, samtidig med, at der er en uforlignelig styring af de individuelle projekter.

 

 

Sager & dokumenter

DokumentEasy tilbyder nem og enkel dokumenthåndtering .. og centralt overblik og deling af viden/dokumenter på tværs af alle medarbejdere i din virksomhed.

DokumentEasy's brugervenlige og intuitive interface sikrer, at ledelsen og medarbejdere får et perfekt overblik

 

 

Fleksibilitet i topklasse

EasySeries systemerne er integreret med MS Office (Word, Excel & Outlook) og via et optionelt integrationsmodul, også alle kendte ERP-, Løn- og/eller tidsregistreringssystemer. EasySeries løsningerne tilbyder en række smarte og brugervenlige funktioner, der kan spare dig for meget tid og give dig perfekt forretningsmæssigt overblik.

EasySeries´s komponentbaserede funktioner kan på enkel vis, sammensættes til at omfatte flere individuelle og specifikke arbejdsprocesser i din virksomhed.

Nysgerrig?

Hvis du har spørgsmål til en eller flere løsninger, f.eks. i forhold til specifikke behov i din virksomhed, er du mere end velkommen til at kontakte os.

 

Integration med Microsoft Office

Integreret med Microsoft Office

HRMEasy er integreret med MS-Office, Word, Excel, Outlook, der giver mulighed for:

 

  • Word dokumenter med flettefunktion
  • Excel rapportering og grafer
  • Arkivering af e-mails, direkte fra Outlook

 

Microsoft Outlook er gennem de sidste mange år, blevet det foretrukne daglige arbejdsredskab for mange virksomheder.

 

Med EasySeries løsninger kan medarbejdere have adgang til data og information via en mappe i Outlook.

SUPERSystems.dk

 

Vallensbækvej 45

2605 Brøndby

Telefon: 702 702 84

E-mail: info@supersystems.dk

CVR: 2539 2566

Kontakt os gerne

 

Du er velkommen til at kontakte os på telefon 702 702 84, eller benyt kontaktsiden, hvor du også kan bestille brochuremateriale.

Vi bruger ikke cookies

 

Vi bruger alligevel ikke tid på at analysere dit brug af vores hjemmeside.

© Copyright. All Rights Reserved