HRMEasy og Word

HRMEasy

MS Word integration

HRMEasy giver dig mulighed for at anvende dine egne MS Word skabeloner.


HRMEasy er tæt integreret med Microsoft Word, så du kan arbejde præcis som du plejer.


Alle dine eksisterende Word skabeloner kan uploades til HRMEasy, så du hurtigt og nemt kan oprette nye kontrakter og tillæg mv.


Du kan arbejde præcis som du plejer, alle Word funktioner som f eks. bogmærker og flettefelter kan anvendes når du skal oprette nye dokumenter. Eneste forskel er, at dokumenter håndteres og gemmes direkte i HRMEasy, hvor de journaliseres og sikres via systemets sikkerhedshieraki, således at kun relevante medarbejdere har adgang, og GDPR overholdes.

Nem og hurtig håndtering af dokumenter

Langt hovedparten af medarbejdere i Danske virksomheder arbejder i dag med Microsoft Officepakken, herunder Office 365, hvor Word anvendes til dokumenthåndtering.


Word omfatter en række smarte funktioner, bl.a. bogmærker og flettefelter, der gør det muligt at oprette nye dokumenter langt hurtigere og med færre fejl.


Genbrug alle dine Word skabeloner med HRMEasy

Alle dine eksisterende Word skabeloner kan uploades til HRMEasy, og benyttes når du skal oprette nye kontrakter mv.


Få perfekt overblik over dine dokumenter

HRMEasy gemmer automatisk dokumenter i hver medarbejders journal, og i systemets dokumentarkiv, hvor de kategoriseres efter en række dimensioner, bl.a. arkiv, type, afdeling og dato, så det bliver helt utrolig nemt at genfinde dokumenter, der samtidigt sikres og slettes i.h.t. GDPR.


Elektronisk underskrift

HRMEasy tilbyder tillige mulighed for elektronisk underskrift via f.eks. NemID.

Nem og hurtig generering af dokumenter med flettefelter
Fantastisk over over dine dokumenter
Gå tilbage til HRMEasy