CRM-System

CRMEasy .. det fleksible og brugervenlige CRM-system

Meget mere CRM for pengene !

Arbejder din virksomhed i et konkurrencepræget marked ? - Vil du øge din virksomheds omsætning og markedsandele  ? - Bruger du unødig meget tid på de daglige arbejdsopgaver ? - Savner du overblik ?  ...

Med CRMEasy kan din virksomhed eller organistation effektivisere indsatsen på en lang række områder, få et perfekt forretningsmæssigt overblik og opnå øget kundeloyalitet og konkurrenceevne .. Endda på særdeles favorable økonomiske vilkår !

• Besøgsplanlægning og rapportering.

• Service og reklamationer.

• Arkivering af breve og e-mails.

• Kampagnestyring og nyhedsbreve.

• Specielle arbejdsprocesser via tilpasningsmodul.

CRMEasy er opbygget i moduler og omfatter værtøjer til bl.a.:

• Håndtering af kunder, emner, medlemmer, samarbejdspartnere mv.

• Opfølgning, salgsstyring og telemarketing.

• Account Management og sagsstyring.

Professionelt, brugervenligt og fleksibelt !

CRMEasy er et topprofessionelt, fleksibelt og økonomisk overkommeligt IT-system til håndtering af viden, information og arbejdsprocesser af næsten enhver art. CRMEasy passer til de fleste virksomheder og organisationer, og tilbyder en lang række tidsbesparende funktioner.

Du finder næppe et mere brugervenligt CRM system. CRMEasy's visuelle design tager udgangspunkt i brugernes behov, så systemet føles nemt og naturligt at anvende. Der er plads til alle relevante oplysninger, der præsenteres i brugervenlige skærmbilleder på en enkel og intuitiv måde.

Visuelt overblik - spar tid og papir !

CRMEasy's visuelle design tager udgangspunkt i brugernes behov, så systemet føles nemt og naturligt at anvende...

CRMEasy omfatter en elektronisk journal for hver kunde, emne, samarbejdspartner etc. Det er hurtigt og nemt at registrere opgaver, møder, salg, korrespondance, notater m.v. - Data fra andre systemer, f.eks. økonomiske nøgletal kan automatisk overføres, så alle oplysninger ligger ét sted, så de er nemme at finde.

CRMEasy tilbyder desuden en række dynamiske lister/oversigter, der giver dig særdeles hurtigt overblik over dine data, set fra forskellige perspektiver. I stedet for at generere og udskrive tunge rapporter, kan du på nem vis, arbejde med informationer og "dykke" efter detaljer, direkte på skærmen.

Integreret automatisk intelligens

Alle CRM systemer fungerer fint som opslagsværker, hvor brugere kan søge og se informationer.

CRMEasy kan tillige automatisk holde øje med forretningskritiske informationer, f.eks. aktiviteter eller sager der ikke er fulgt op til tiden eller aftaler der skal fornys - og sende besked via e-mail. Fleksibiliteten er stor - Du bestemmer løbende hvad CRMEasy skal holde øje med.

Få flere kunder

CRMEasy omfatter unikke værktøjer til registrering af potentielle kunder i hele din virksomheds markedssegment, og med funktioner til massebearbejdning via direct mails, e-mail nyhedsbreve og/eller telemarketing kampagner, kan du afprøve og bearbejde nye segmenter hurtigt og effektivt.

Hold øje med salget

CRMEasy's Sag/projekt- og budget modul giver både hver enkelt sælger, afdeling og ledelsen overblik over udestående, vundne og tabte sager/projekter. For virksomheder med projektorienteret- eller kapitalvaresalg, er sag/projekt modulet den perfekte løsning til overvågning og opfølgning af salget.

Integration til ERP- og økonomi systemer

CRMEasy's Sag/projekt- og budget modul giver både hver enkelt sælger, afdeling og ledelsen overblik over udestående, vundne og tabte sager/projekter..

CRMEasy kan integreres til din virksomheds ERP- og/eller andre systemer, således at data herfra kan anvendes sammen med f.eks. de operationelle kontaktdata, til rapportering etc.

Medarbejdere i marken

En unik replikeringsfunktion betyder at CRMEasy helt problemfrit kan anvendes af medarbejdere i marken på bærbare PC´ere. Hver medarbejder kan enten have sine egne data- eller al information på sin bærbare computer.

Hurtig og nem tilpasning til din virksomheds behov

CRMEasy omfatter unikke tilpasningsmuligheder, der gør at CRMEasy hurtigt, enkelt og løbende kan tilrettes så det svarer til din virksomheds behov, så du får mest muligt ud af din investering.

Konkurrencedygtig pris

CRMEasy passer til både store, mellemstore og mindre virksomheders budget (min. 5 brugere) og kan bl.a. leveres som en service, enten på en dedikeret server - eller som en hosted løsning. Priseksempel: Salg- og marketing modul og kapacitet til 10 medarbejdere, ca. kr. 250,- pr. måned/medarbejder excl. moms.

Du behøver ikke investere i mere end du har brug for, og kan løbende udvide funktionalitet i takt med dit behov.

CRMEasy samarbejder med MS Office og alle kendte økonomi/ERP systemer, og tilbyder en række smarte og brugervenlige funktioner, der kan spare dig for meget tid og give dig perfekt forretningsmæssigt overblik.

 

CRMEasy kan hurtigt og nemt tilpasses individuelle og specifikke arbejdsprocesser i din virksomhed.

CRMEasy i Outlook ..

 

 

 

Med CRMEasy kan medarbejdere have adgang til systemet via en mappe i Outlook.

 

HRMEasy kan integreres i Outlook

Få brochuren der fortæller mere

Få tilsendt CRMEasy brochuren der fortæller mere

Vi bruger ikke cookies !